Sider

- med scrapbooking som livsstil

fredag 29. januar 2010

Scrappetreff for deg som lager kort og LOer!

Jammen er det ikke treff igjen!! Fredag 5.februar åpnes dørene på Screppa igjen! Og jeg gleder meg like mye hver gang! Det er 3 ledige plasser, så har du ikke meldt deg på, er det fortsatt ikke forsent! påmelding til Torill på tlf.45452068.

Pakk med deg det du trenger til å lage det du vil. Vi holder på fra kl.17.00-23.00 som vanlig. Det koster 50,- og vi satser på å spleise på litt mat utover kvelden - for de som vil det!
Det blir muligheter til litt shopping, og jeg har terminal:0)

Nå håper jeg du finner litt inspirasjon i det jeg har lagt ut her, hentet fra ulike steder.

(Skissene og LOene kan brukes som inspirasjon til både kort og LOer)








Velkommen til treff!

Litt vorspiel til SteinkjerScrepp{a} i april!!!


4 kommentarer:

Hildegunn sa...

Flott inspirasjon til treffet!

Marie Wisén sa...

ÅÅÅÅÅ vad kul.... man skulle bo närmare!

Tack för fin inspiration!!!!! :)

Trevlig helg! /Marie

Ann Cecilie Stokke sa...

Eg kjem jo selvsagt Torill!! Melde meg på ja!! Kanskje du kunna tatt med den store mappa di med skisser??

Maria sa...

Takk for kos melding i bloggen! Kan jeg melde meg på treffet? Hihi, høres så morsomt og hyggelig ut :)

Klem
Maria