Sider

- med scrapbooking som livsstil

fredag 8. januar 2010

Inspirasjon til januartreffet 15.januar kl.17-23

Nytt år og nye muligheter! Jeg gleder meg skikkelig til treff neste fredag. Det er fortsatt noen ledige plasser, men vær rask!

Pakk med deg det du trenger til å lage det du vil. Vi holder på fra kl.17.00-23.00 som vanlig. Det koster 50,- og vi satser på å spleise på litt mat utover kvelden - for de som vil det!
Det blir muligheter til litt shopping, og jeg har terminal:0)

Nå håper jeg du finner litt inspirasjon i det jeg har lagt ut her, hentet fra ulike steder.







I dette kalde været regner jeg med at det kan bli litt golvkaldt på Screppa. Jeg har kjøpt inn en varmevifte slik at den varmen som gjemmer seg opp under taket må ta seg en tur ned igjen. Men vi blir nok varme i kinnene denne gangen også:0)

Velkommen alle sammen!

1 kommentar:

linn kr/sykepleier sa...

Sambo skal hjem til helgen, og jeg skulle nå ønske at jeg skulle det og, for da hadde jeg tatt turen innom.
Men det kommer vel flere sjanser. ;D