Sider

- med scrapbooking som livsstil

lørdag 9. mai 2009

BEKLAGER

Tusen takk for i går, alle sammen! Utrolig koselig og kjempekreativt! Jeg har bare lyst til å lage mer og mer og mer!!!

MEN - i det koselige og kreative - glemte jeg helt å trekke premien. Fy skam, altså! Beklager så mye!

Med Einar som vitne og Sondre som trekker, trakk jeg premien i dag...
Og vinneren ble ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Torhild!!!!
Gratulerer!
Jeg kommer bort med premien litt senere!

Håper dette ikke gjentar seg, at jeg glemmer slike viktige ting!
Beklager igjen!

Ha en super helg, alle sammen!!!

1 kommentar:

Torhild sa...

Det gjør INGENTING at du glemmer slikt, når JEG blir den heldige vinneren:-)
Det var kjempekoselig i går, gleder meg allerede til neste gang!!!