Sider

- med scrapbooking som livsstil

fredag 6. august 2010

Martnastreff 13.august kl.17 - 23

ENDELIG treff igjen!! Nå har vi virkelig hatt lang sommerferie, så nå er det på tide å treffes igjen!!

Fredag 13.august åpnes dørene på Screppa igjen! Og jeg gleder meg ekstra mye denne gangen!

Pakk med deg det du trenger til å lage det du vil. Vi holder på fra kl.17.00-23.00 som vanlig. Etter harde lønnsforhandlinger i vår, har jeg øket prisen på treffene til 100,- . Vi satser på å spleise på litt mat utover kvelden - for de som vil det!
Det blir muligheter til litt shopping, og jeg har terminal:0)

Nå håper jeg du finner litt inspirasjon i det jeg har lagt ut her, hentet fra ulike steder

VELKOMMEN ALLE SAMMEN!

ps: HUSK BRUKTDAG HOS SCREPPA LØRDAG 14.AUGUST KL.11-14























Ingen kommentarer: