Sider

- med scrapbooking som livsstil

fredag 23. april 2010

Scrappetreff - fredag 30.april kl.17 - 23 - fullt

Velkommen til scrappetreff igjen!!!

Fredag 30.april kl.17 - 23 bryter det løs med scrapping og kortlaging igjen!! Denne gangen også er det helt fullt i lokalet - og jeg ønsker spesielt de som aldri har vært med før hjertelig velkommen!! - men selvfølgelig dere som har tittet innom meg før også - VELKOMMEN!!!

Her kommer litt inspirasjon til treffet. De har jeg plukket som vanlig litt her og der:0) Jeg oppfordrer dere som var på SteinkjerScrepp{a} om å ta med inspirasjonsheftet også. Om du da ikke har brukt opp all inspirasjonen der inne:0)

Vi kommer til å spleise på pizza etterhvert, og det vil bli muligheter til å shoppe litt også. Jeg har terminal:0) Selve treffet koster 50,-

(De to kortene er hentet fra en veldig flink kortlager som heter Marlene. La deg inspirere!!!)





Ingen kommentarer: