Sider

- med scrapbooking som livsstil

mandag 29. august 2011

SteinkjerScrepp{a} 2012


Det er nå bare å sette av datoen for SteinkjerScrepp{a} 2012!

Det er over 200 dager til - men hva gjør vel det?
13.-15.april 2012
er herved booket!!

Nytt av året er at vi skal starte det hele på fredagen! Så nå blir det muligheter for å bruke en HEL helg på seg selv og sine lyster!!!
Sett bort mann og barn, og hold helga fri for vakter og annet jobbrelatert!
Nå skal DU ha denne helga for deg selv!!!

Spre budskapet, slik at "alle" er klare over datoen!

3 kommentarer:

vår lille verden sa...

Hei:)Dette ser jo spennende ut!Men hva gjør man disse dagene?Scrappingkurs?Klem kathrin

Vibekke sa...

Hei Torill :)
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, og IKKE minst TUSEN TAKK for AJ kurset i helga. Så rart dette med positiv tenkning, har vert på inspirasjonskveld i dag med Egil Søby, og du snakker meg om... jammen kom ikke han også slitende med dette om "tankens kraft". Jeg hadde Aj i Kunst og Håndverk med klassen min i dag, og sjelden har jeg sett dem så engasjerte og positive som i dag :)
Steinkjærscreppa ja, skulle gjerne kommet meg avgårde dit altså, og med tankens kraft... hvem vet, kanskje dukker jeg opp der nord i april, har veldig lust iallefall :)
DU MOTIVERER OG INSPIRERER; KEEP UP THE GOOD WORK :)

Papirskreppa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.