Sider

- med scrapbooking som livsstil

søndag 31. oktober 2010

Scrappetreff - fredag 5.november kl.17-23

Jammen er det ikke klart for et nytt Scrappetreff igjen!
Fredagen gikk ifra meg - men nå kommer inspirasjonen til treffet

fredag den 5.november kl.17-23.

Det koster 100,- for å sitte sammen med andre kreative mennesker!

Her finner du inspirasjon og mye glede!


Velkommen!!

Det er 3 ledige plasser, så meld deg gjerne på!


Det er åpent for alle, uansett scrappeståsted!
Nybegynnere er like velkomne som drevne - her blir alle inspirert!!
Vi spleiser på pizza om det er interesse for det.

Betalingsterminalen er med :0)


Nå til inspirasjonen! Kanskje vi trenger litt juleinspirasjon i disse tider??


Disse har jeg hentet fra litt her og der - som vanlig!









Velkommen skal dere være!!

1 kommentar:

Tove Kristin sa...

Jeg har meldt meg på å håper jeg får til å komme, mulig jeg må ha med min lille guttebass på 3mnd. Ikke sikkert jeg får gjort så mye men håper uansett på å få sett mye fint å få mye inspirasjon fra de andre=O) Gleder meg!!