Sider

- med scrapbooking som livsstil

mandag 5. juli 2010

Har du noe som du vil bli kvitt?

Lørdag 14.august - på selveste Martnas lørdagen - blir det BRUKTDAG på Screppa!


Jeg holder åpent fra kl.11.00 - 14.00. Da kan DU komme og selge/bytte scrappesaker du har for mye av. Ta med deg det du vil, og så sitter vi der det er plass.


Det er åpent for alle - og du kan komme når du vil. Døra er åpen!!


Ta gjerne med deg;
* det du vil selge/bytte
* vekslepenger kan være lurt
* en venn :0) (spre det glade budskap!!)

Veldig fint om du kan gi meg et lite hint om du har noe å selge.(enten i innlegget her, sms 45452068, mail; screppa@gmail.com eller direkte)

Hvis du skal innom for å kjøpe trenger du ikke å "melde" deg på:0)

Hadde det ikke vært kjekt å fått ryddet litt opp i sakene?
Nå har du en gylden anledning:0)

Velkommen til Bruktdag lørdag 14.august kl.11-14!!!

2 kommentarer:

Monika sa...

Hmmmm, ja det hadd jo egentli verri kjækt å få me sæ, men e i bryllup den dan!

Linda Katrine sa...

Jeg synes det hadde vært kjekt om dere hadde en sånn dag til, jeg hadde helt sikkert kjøpt mer om jeg ikke hadde hatt med meg mine kjære utolmodige! :)