Sider

- med scrapbooking som livsstil

mandag 27. april 2009

Treffplanen er ute:0)

Nå har jeg lagt ut nye datoer for treff hos Screppa! Nå er det bare å melde seg på.

Jeg har tatt en sjefsavgjørelse på å ha fredagskvelder nå i vår, p.g.a. at helgene er mer opptatt nå på denne siden av året, og fredag er jo ukas beste dag - så hvorfor ikke vie den til litt scrapping innimellom?
Håper så mange som mulig kan!



Det er disse fredagene som gjelder; 8.mai, 29.mai, og 19.juni. Vi starter kl.17.00 og holder det gående til rundt kl.23.00.

Alle er hjertelig velkomne!!
Kursplanen blir oppdatert etterhvert den også!


påmelding via sms (45452068), mail (screppa@gmail.com), personlig til Torill eller en kommentar her i innlegget:0)
Treffet koster 50,-. Jeg har ikke terminal, men det går an å handle litt med cash!

1 kommentar:

Hildegunn sa...

Supert at du har valgt å ha treff på fredagskveldene!
Da har jeg mulighet for litt kreativt påfyll også!
Skal sjekke ut datoene og se hva jeg får til :)