Sider

- med scrapbooking som livsstil

lørdag 7. februar 2009

Papirtreff søndag 15.februar kl.10-18

Da er jammen tiden inne for å leke litt med papir, lim og "stæsj" igjen!!!
Søndag 15.februar møtes vi hos Screppa. kl.10 - 18.

Vi skal ha en koselig søndag, med andre ord! Her er det plass for ALLE som vil! Ingen er for ny eller for gammel i gamet!

Ta med deg det du trenger av utstyr, og gjør deg klar for denne kvelden! Koster som vanlig 50,- Jeg har ikke betalingsterminal, men muligheter for å handle allikevel:-)

Kom igjen og meld deg på. Trenger ikke å være der hele dagen, det går helt fint å bare være der litt:-)

Håper DU kommer!!!
Påmelding pr. sms, mail, kommentar her, eller personlig til meg!

Her kommer litt inspirasjon til treffet:
( kan brukes til både LOer og kort!)








Håper du kommer!!!!

9 kommentarer:

Monika sa...

Æ kjæm!! Glede mæ aillerede!!

Unknown sa...

Regner med at jeg fortsatt er påmeldt?? :-)

Anonym sa...

Eg kjem! Glede meg... må begynne å tenke på ka eg skal ha med meg... mange som e påmeldt?
Glede meg te å treffe nån Steinkjer-screppe-damer! :)

Torill sa...

Da er vi 6 påmeldte til treff, foreløpig!! Kjempearti!!
Det er fortsatt litt golvkaldt der nede, så et godt tips er noe varmt på bena!!!
Velkommen!!!

May-Britt sa...

Skal si du lager mye lekkert.
Ha ei flott helg.
Klem

Torill sa...

eh.... burdde kanskje ha skrevet at det ikke er jeg som har laget disse... De er bare for inspirasjon til treffet i morgen!
men ja, de er flotte:-)

Jobove - Reus sa...

very good blog, congratulations
regard from Reus Catalonia
than you

Anonym sa...

Tusen takk for koselig treff alle jenter!!

Vibeke sa...

Håper dere hadde et koselig treff!! Også ser jeg frem til å se hva du laget!!!