Sider

- med scrapbooking som livsstil

søndag 19. oktober 2008

Stempeltreff onsdag 22.oktober kl.17-21



Da nærmer det seg stempeltreff hos Screppa!
Her blir det muligheter for å kose seg med stempling. Her kan du låne og stemple opp noen stempeltrykk fra de andre på treff, og du kan lage det du lyster:-)

Har du noen stempler du aldri bruker, og som du gjerne skulle ha blitt kvitt? Ta de med, og kanskje er det noen som vil kjøpe det - eller bytte kanskje?

Så ta med deg masse stempel, ark for å stemple på, stempelputer, akrylkloss, stempelvask, og godt humør - så skal vi kose oss i 4 timer sammen!!!
Vil du bare stemple opp er det helt OK, men kort eller lignenede kan også lages.-)

Velkommen til en koselig kveld!
PS: Det er fortsatt mulig å melde seg på!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei igjen! Naturfagprøven min er flyttet til onsdag!! Huff & huff! Da tviler jeg på at jeg rekker å komme dessverre! :/ Men HVIS det blir plass til meg, HVIS jeg blir ferdig i rett tid med prøven, og HVIS sønnen sovner lett - er det da mulig å komme i 7-tida? ;)
Silje

Rita sa...

Takk for hilsen i bloggen min. Må bare svare her inne, sånn at du vet jeg følger med her også. Men blir fysisk dårlig av misunnelse for alt dere finner på sammen.

Fortsatt lykke til, Torill!

Klem fra Rita